نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
شوك بزرگ؛ پرین برای رقابت با پسر زیدان به رئال مادرید می‌ پیوندد؟!

شوك بزرگ؛ پرین برای رقابت با پسر زیدان به رئال مادرید می‌ پیوندد؟!

ماتیا پرین دیگر برای خرید بلیط هواپیمای جنوا به تورینو عجله‌ای نخواهد كرد، وقتی بلیط فِرست كلاس پرواز به مادرید از فرودگاه «كریستوفورو كلمبو» شهر جنوا برايش رزرو شده است.

 

ماجرای پیچیده انتقال ماتیا پرین كاپیتان باشگاه جنوا به یوونتوس شبیه كلاف سردرگمی شده كه از قضا عدم توافق بر سر انتقال آن هیچ ارتباطی با اعداد و ارقام بالا و یا شرایط ویژه طرفین ندارد.

 

به نوشته Corriere dello Sport، یوونتوس آماده تنظیم قراردادی 5 ساله با پرداخت دو و نیم میلیون یورو در هر فصل است اما چیزی كه مانع ورود پرین به تورین و امضای قرارداد نهایی است، سخت‌گیری مسئولان دو باشگاه بر سر 5 میلیون یوروی ناقابل است؛ جاییكه از يك سو جنوا خواهان 15 میلیون یورو بابت سنگربان ملی‌پوشش است و از طرف ديگر نيز یووه حاضر به پرداخت بیش از 10 میلیون یورو نیست.

 

در حالیكه قرارداد پرین سال آینده با جنوا به اتمام می‌رسد، لجاجت دو باشگاه شاید باعث شود او یكسال دیگر را نیز در میان آبی و قرمزپوشان شهر بندری جنوا سپری كند و فصل آینده بدون دغدغه بهترین تیم را از میان پیشنهاداتش انتخاب كند. رسانه‌های ورزشی كشور ایتالیا نيز امروز از امكان تقویت پیشنهاد یوونتوس در راه جذب پرین با استفاده از بازیكنانی همچون: ماندراگورا، آئودرو، كین و حتی استورارو خبر دادند و این راه‌حل را دریچه‌ای كوچك از امید برای تغییر نظر جنوایی‌ها عنوان كردند.

 

در عین حال شوك بزرگِ امروز را وب‌سایت اسپانیایی «fichajes» ایجاد كرد. بمب خبری این سایت از مذاكره مستقیم یكی از مسئولان ترانسفرینگ باشگاه رئال مادرید با الساندرو لوچی مدیربرنامه‌های پرین پرده‌برداری كرده است.

 

در بخشی از این خبر، آمده: «در صورت شكست مذاكرات یووه و جنوا، رئال مادرید آماده جذب سنگربانِ آینده‌دار ایتالیایی است. » به گفته این وب‌سایتِ فوتبالی، پرین به صورت جدی در برنامه‌های فصل آتی رئال در خط دروازه قرار دارد و سرمربی فرانسوی این باشگاه تصمیم دارد از وجود پرین در كنار كیلور ناواس و لوكا زیدان (فرزندش) به عنوان سه دروازه‌بانان اصلی رئال مادردید استفاده كند.

 

ماتیا پرین سنگربان و كاپیتان اصلی جنوا در طول 6 سال عضویت در این باشگاه، بیش از یكصد و پنجاه بازی برای این تیم در رقابت‌های مختلف انجام داده است. او كه سابقه حضور در تمامی رده‌های سنی تیم ملی ایتالیا را دارد از سال 2014 نیز تقریباً یكی از دروازه‌بان ثابتی است كه توسط سرمربیان آتزوری به تیم ملی بزرگسالان ایتالیا دعوت می‌شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: